Mentre les guerres omplen les portades, algú negocia en silenci
9 DE NOVIEMBRE
Presencial
Jurídico y Fiscal
0,00 €
0,00 €
Ponència a càrrec de Andreu Ginestet, artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional. Format en Estudis Europeus i Ciències Socials, la seva trajectòria uneix art, teoria social i resolució de conflictes.
Mentre les guerres omplen les portades, hi ha persones que treballen lluny dels focus perquè les parts puguin tornar a parlar. És la diplomàcia silenciosa: civils sense càrrec oficial que, des de fa segles, obren espais de confiança on els governs no poden entrar.
Andreu Ginestet, artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional, ens portarà des del segle XVII fins avui. Començarem amb Rubens, el pintor que va negociar la pau entre Espanya i Anglaterra. Passarem per casos com els acords de Moçambic, el canal d’Oslo o la pau d’Aceh. I arribarem a la seva pròpia experiència en converses entre països en conflicte.
Veurem quins conflictes es tracten, quines tècniques es fan servir i quin tarannà ha de tenir un mediador per tenir èxit. Parlarem de confidencialitat, neutralitat, com s’asseguren els compromisos i com es passa del greuge a l’empatia. Sobretot, veurem què podem aplicar demà mateix en una herència enquistada, una copropietat bloquejada o una comunitat de propietaris enfrontada.
Una jornada per a mediadors, agents immobiliaris i tothom qui treballa amb conflictes on, a més de diners, hi ha persones.
Organizada por el Centro ADR del Colegio de Agentes de la Propiedad Inmobiliaria de Barcelona y provincia.
Esta sesión cuenta como 1,5 h. de formación continua homologada por el Centro de Mediación de Cataluña.
Inscripció gratuita, places limitades.
Calendari: 9 de novembre de 18:00 a 19:30h
Presencial en el Api Center: Gran Vía de las Corts Catalanes 622, local (Barcelona)
18:00 benvinguda
18:10 Ponència Mentre les guerres omplen les portades, algú negocia en silenci. Andreu Ginestet. Artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional. Ha facilitat diàlegs discrets entre països en conflicte i presideix GAMIP a Alemanya.
19:00 torn obert de preguntes al ponent.
19:30 conclusions. Tancament. Accions realitzades pel Centre ADR del Col.legi d’APIS
Aquesta jornada es realitza a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona).
La sessió no es grava.

Andreu Ginestet (1964) és artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional. Format en Estudis Europeus i Ciències Socials, la seva trajectòria uneix art, teoria social i resolució de conflictes.
Des del 2007 aplica teories sobre els sistemes de violència en marcs de seguretat internacional, en col·laboració amb l’OTAN, l’ONU i institucions europees. Ha facilitat diàlegs diplomàtics discrets (track 1.5) en contextos com Ucraïna, les relacions entre Rússia i els Estats Units i les tensions entre el Pakistan i l’Índia. El 2022 va fundar una organització permanent de diplomàcia silenciosa a Espanya i actualment presideix GAMIP a Alemanya.
Com a artista ha exposat a Europa i als Estats Units, i és cofundador del Museu de l’Empàtia. És autor del llibre PAX (2012) i d’assajos sobre pau, desarmament i violència sistèmica, i fa conferències internacionals sobre art, pau i sostenibilitat.
Subscríbete a nuestra newsletter y recibe en tu correo las últimas novedades, tendencias del mercado, artículos exclusivos y acceso anticipado a nuestras formaciones.
Sé parte de una comunidad de profesionales que transforman el sector. No te pierdas nada!
Apúntate ahora.