Mentre les guerres omplen les portades, algú negocia en silenci

9 DE NOVEMBRE
Presencial
Jurídic i Fiscal

0,00 €

Que us ofereix el curs

Ponència a càrrec de Andreu Ginestet, artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional. Format en Estudis Europeus i Ciències Socials, la seva trajectòria uneix art, teoria social i resolució de conflictes.

Mentre les guerres omplen les portades, hi ha persones que treballen lluny dels focus perquè les parts puguin tornar a parlar. És la diplomàcia silenciosa: civils sense càrrec oficial que, des de fa segles, obren espais de confiança on els governs no poden entrar.

Andreu Ginestet, artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional, ens portarà des del segle XVII fins avui. Començarem amb Rubens, el pintor que va negociar la pau entre Espanya i Anglaterra. Passarem per casos com els acords de Moçambic, el canal d’Oslo o la pau d’Aceh. I arribarem a la seva pròpia experiència en converses entre països en conflicte.

Veurem quins conflictes es tracten, quines tècniques es fan servir i quin tarannà ha de tenir un mediador per tenir èxit. Parlarem de confidencialitat, neutralitat, com s’asseguren els compromisos i com es passa del greuge a l’empatia. Sobretot, veurem què podem aplicar demà mateix en una herència enquistada, una copropietat bloquejada o una comunitat de propietaris enfrontada.

Una jornada per a mediadors, agents immobiliaris i tothom qui treballa amb conflictes on, a més de diners, hi ha persones.

Organitzada pel Centre ADR del Col.legi d’Agents de la Propietat Immobiliària de Barcelona i província.

Aquesta sessió computa amb 1,5 h. de formació continuada homologada pel Centre de Mediació de Catalunya.

Inscripció gratuita, places limitades.

Programa

Calendari: 9 de novembre de 18:00 a 19:30h

Presencial a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)

18:00 benvinguda

18:10 Ponència Mentre les guerres omplen les portades, algú negocia en silenci. Andreu Ginestet. Artista, científic, diplomàtic silenciós i mediador de pau internacional. Ha facilitat diàlegs discrets entre països en conflicte i presideix GAMIP a Alemanya.

19:00 torn obert de preguntes al ponent.

19:30 conclusions. Tancament. Accions realitzades pel Centre ADR del Col.legi d’APIS

Informació addicional

Aquesta jornada es realitza a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona).

La sessió no es grava.

Equip docent

No hay profesores asignados a este curso.

Et mantenim informat

Subscriu-te a la nostra newsletter i rep al teu correu les darreres novetats, tendències del mercat, articles exclusius, i accés anticipat a les nostres formacions.

Sigues part d’una comunitat de professionals que transformen el sector. No et perdis res!

👉 Apunta’t ara.

caCatalà