Arrendaments urbans: conceptes bàsics i aproximació a la problemàtica actual
26 DE MARç
Presencial
20,00 € – 140,00 €
20,00 € – 140,00 €
En aquesta formació coneixeras la Llei d’arrendaments urbans per tal de poder redactar contractes d’arrendaments i saber interpretar els contractes que els hi presentem els clients.
El curs s’endinsa en l’estudi dels arrendaments urbans, hi trobarem la definició d’arrendaments urbans i veurem que tots els contractes d’arrendament signats a partir d’ 1 de gener de 1995 estan sotmesos a la vigent Ley 29/1994, de 24 de noviembre, de Arrendamientos Urbanos –LAU-.
La LAU distingeix entre arrendaments d’habitatge –tema 2-, y arrendaments para a us diferents del d’habitatge –tema 3-, i a cadascun li dona un tractament completament diferent: al llogater d’habitatge li considera digne d’una protecció especial i per tant el llogater d’habitatge està subjecte a unes normes imperatives obligatòries per als contractants, i per a la resta d’arrendaments regeix el principi de llibertat contractual, ja que el legislador no considera que cap de les parts hagi de ser més digna de protecció que l’altre.
Calendari: 26 de març de 10 a 14h
Presencial a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)
Sessions: 1 sessió de 4 horas
Total hores: 4 hores
L’assignatura es divideix en els següents temes:
Aquest curs es realitza a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)
ATENCIÓ: Aquest curs és presencial i requereix d’un pagament inicial de 20€ que seran retornats un cop s‘hagi comprovat l’assistència de l’alumne/a al finalitzar el curs. En el cas de falta d’assistència l’import pagat no serà en cap cas retornat.
A partir de les 10.15h no donarem accés a la formació a cap participant per garantir el bon funcionament del curs. Per tant preguem puntualitat.
Només pot entrar una persona per usuari inscrit, per tant cada assistent s’ha d’inscriure amb el seu nom, cognom i correu electrònic. No es donarà pas a usuaris repetits.
Per accedir als materials és necessari assistir a totes les sessions del curs i respondre les enquestes corresponents.
LES SESSIONS D’AQUESTS CURSOS D’ACTUALITZACIÓ I PERFECCIONAMENT NO ES GRAVEN.
Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, és advocada especialitzada en dret civil i immobiliari, amb més de trenta anys d’experiència professional.
Assessora Jurídica del Col·legi d´Agents de la Propietat Immobiliària de Barcelona des de fa tres dècades, a més d’advocada en exercici.
És experta en arrendaments urbans i rústics, propietat horitzontal, obligacions i contractes, i participa habitualment com a ponent en conferències sobre dret immobiliari.
Subscriu-te a la nostra newsletter i rep al teu correu les darreres novetats, tendències del mercat, articles exclusius, i accés anticipat a les nostres formacions.
Sigues part d’una comunitat de professionals que transformen el sector. No et perdis res!
Apunta’t ara.