Intel·ligència emocional aplicada al procés comercial

21 DE GENER
Presencial
Negoci, Màrqueting i Vendes

20,00 70,00 

Que us ofereix el curs

Aquesta formació es centra en l’aplicació pràctica de la intel·ligència emocional, es tracta d’un taller dissenyat per treure els participants de la seva zona de confort de manera efectiva.

El seu objectiu principal és transformar les reaccions impulsives de l’agent comercial en respostes estratègiques i controlades, permetent-li dominar el clima emocional de la conversa de venda i negociació.

En finalitzar el taller, els participants hauran desenvolupat habilitats que es tradueixen en beneficis tangibles:

  • Més Solvència Emocional: Capacitat superior per afrontar objeccions, la pressió i el conflicte sense desbordar-se.

  • Increment del Rendiment Comercial: Reducció de comportaments impulsius que generen pèrdues d’oportunitats, fet que impacta directament en l’efectivitat en vendes.

  • Millora de la Relació amb el Client: Més capacitat per generar confiança i credibilitat en els clients mitjançant una connexió i comprensió autèntiques.

  • Domini del Clima de Venda: Domini de l’estat emocional de la conversa, passant de ser reactiu a ser un Gestor d’Estats que recondueix la venda.

  • Cohesió i Clima Positiu: Més enteniment mutu i millor clima professional dins de l’equip.

Programa

Calendari: 21 de gener de 10h a 14h

Presencial en Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)

Sessions: 1 sessió de 4 hores
Total hores: 4 hores

  • Activació Emocional Inicial
  • Marc d’Intel·ligència Emocional Comercial
  • Autoconsciència emocional – Identificació de desencadenants
  • Autocontrol Emocional – Regulació en Temps Real
  • Empatia Aplicada – Lectura Emocional del Client
  • Influència Emocional – Redreçar Estats per Avançar en la Venda
  • Autogestió en la Negociació – Gestió de l’Estrès i del Conflicte
  • Integració – Pla Emocional d’Alta Rendibilitat Comercial
  • Tancament Reflexiu i d’Alt Impacte

 

Informació addicional

Aquest curs es realitza a l’Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)

ATENCIÓ: Aquest curs és presencial i requereix d’un pagament inicial de 20€ que seran retornats un cop s‘hagi comprovat l’assistència de l’alumne/a al finalitzar el curs. En el cas de falta d’assistència l’import pagat no serà en cap cas retornat.

 

A partir de les 10.15h no donarem accés a la formació a cap participant per garantir el bon funcionament del curs. Per tant preguem puntualitat.

Només pot entrar una persona per usuari inscrit, per tant cada assistent s’ha d’inscriure amb el seu nom, cognom i correu electrònic. No es donarà pas a usuaris repetits.

Per accedir als materials és necessari assistir a totes les sessions del curs i respondre les enquestes corresponents.

LES SESSIONS D’AQUESTS CURSOS D’ACTUALITZACIÓ I PERFECCIONAMENT NO ES GRAVEN.

Equip docent

Xavier Dabán

Compto amb una àmplia trajectòria en direcció comercial, formació i desenvolupament del talent, fruit de més de 20 anys d’experiència en empreses nacionals i internacionals. Des del 2010 dirigeixo el meu propi projecte, Coaching & Equilibrium, acompanyant persones i organitzacions en els seus processos de creixement. Compagino aquesta tasca amb la docència com a formador a PIMEC i com a professor de màster a Euncet (UPC). La meva carrera s’ha desenvolupat prèviament en companyies com Vecam-Co, Tecnosystemi i Bombas Eléctricas, on vaig assumir responsabilitats en màrqueting i direcció comercial. Em vaig formar a l’Institut Català de Màrqueting amb màsters en Direcció Comercial i de Màrqueting, i posteriorment em vaig especialitzar en Coaching Estructural i Programació Neurolingüística.

Et mantenim informat

Subscriu-te a la nostra newsletter i rep al teu correu les darreres novetats, tendències del mercat, articles exclusius, i accés anticipat a les nostres formacions.

Sigues part d’una comunitat de professionals que transformen el sector. No et perdis res!

👉 Apunta’t ara.

caCatalà