Aquest curs ajuda a prendre consciència de com l’estrès impacta en les vendes i en el dia a dia laboral. A través de dinàmiques pràctiques, els participants descobreixen com reaccionen sota pressió i quins senyals mostren quan estan estressats.
També es treballa amb les pors més comunes en l’entorn laboral, donant-los un nou significat per a convertir-los en recursos. S’experimenta la diferència entre actuar des de la pressió o des de l’equilibri, usant eines d’autoregulació com la respiració i les pauses. Cada persona dissenya la seva pròpia estratègia per a cuidar el seu benestar, creant un kit anti-estrès personalitzat.
El taller tanca amb un espai de reflexió i compromís, reforçant que l’equilibri és una cosa que s’entrena i que marca la diferència en els resultats.
Programa
Calendari: 21 de novembre de 10h a 14h
Presencial en Api Center: Gran Via de les Corts Catalanes 622, local (Barcelona)
Sessions: 1 sessió de 4 hores
Total hores: 4 hores
Obertura: Connectar amb el present
Dinàmica 1 – El Mirall de l’Estrès.
Objectiu: Identificar com reacciono sota pressió.
Dinàmica 2 – El Viatge de la Por
Objectiu: Confrontar i resignificar les pors.
Dinàmica 3 – Equilibri en Acció
Objectiu: Viure la diferència entre pressió i equilibri.
Dinàmica 4 – La meva Estratègia Personal
Objectiu: Dissenyar un pla realista d’autocura i gestió de l’estrès.
Tancament: Aterratge i compromís
Informació addicional
Equip docent
No hay profesores asignados a este curso.
Et mantenim informat
Subscriu-te a la nostra newsletter i rep al teu correu les darreres novetats, tendències del mercat, articles exclusius, i accés anticipat a les nostres formacions.
Sigues part d’una comunitat de professionals que transformen el sector. No et perdis res!