Mòdul B – Curs internacional de CRS. Màrqueting – Edició juny 2022

De 10.00h a 12.00h

100% Online

SKU: CRSB-1 Categories: ,

Mòdul B – Curs internacional de CRS. Màrqueting – Edició juny 2022

Preu subjecte a les variacions

Dates actuals del curs

De 10.00h a 12.00h

Hora subjecte a les variacions

100% Online

Subjecte a les mesures covid-19

Documentos

No documents found
Cuadrapi

Descripció

Els agents que arriben al èxit són aquells que desenvolupen un pla per assolir els seus objectius mitjançant l’ús de principis reconeguts de Màrqueting. S’analitzaran diversos canals i eines de Màrqueting, i s’avaluaran les tècniques per assegurar efectivitat. Després de realitzar aquest curs els alumnes seran capaços de desenvolupar un Pla de Màrqueting i augmentar la productivitat del seu negoci, fent que sigui més rendible i gaudint més amb ell.

PROCÉS PER OBTENIR LA DESIGNA CRS

La designa CRS (Council Residential Specialists) l’atorga la NAR (National Association Realtors) a aquelles persones físiques que reuneixin les següents condicions:

a) Que els candidats obtinguin un total de 64 crèdits. Aquests crèdits s’obtenen de la següent manera:

  • Assistència al curs REAP complet. La realització de cada un dels seus 4 mòduls atorga 8 crèdits puntuables (32 crèdits) per aconseguir la Designació. A partir d’agost 2019 hi haurà un cinquè REAP, E, obligatori per a la Designació de manera que el desglossament de crèdits serà 40 REAP i 24 addicionals per sumar els 64. La realització del REAP és indispensable.
  • Requisit d’experiència professional: 4 anys (no dóna crèdits).
  • Requisit de vendes: 75 operacions o 20 milions d’euros (no dóna crèdits), en els últims cinc anys. Transaccions portant el comprador i el venedor compten per dos.
  • Vendes addicionals: 40 operacions o 11 milions d’euros (Màxim 8 crèdits per aquest concepte), en els últims cinc anys.

b) Que els candidats paguin la quota anual CRS a aquesta organització. Quan siguin baixa, deixaran de tenir la designa CRS.

DESTINATARIS

Agents immobiliaris especialitzats en compravenda d’habitatge de segona mà en els diferents mercats locals. Professionals immobiliaris amb experiència, que volen fer un pas endavant en la seva professionalitat i eficàcia. Gerents d’oficines immobiliàries interessats a adquirir coneixements profunds sobre planifi cació i estratègies de negoci. Comercials immobiliaris conscients de la implicació empresarial de la seva carrera, que desitgen ampliar la seva formació i reforçar les seves funcions i capacitats comercials.

IMPARTIT PER:

IMPORTANT:

Aquest curs constarà de tres sessions de dues hores cadascun i es realitzarà online a través del programa Zoom.

Quan enviem el recordatori d’inscripció un o dos dies abans del curs, posarem un enllaç que donarà accés el dia i l’hora establerts.

 

Cuadrapi

Programa

Mòdul B. Màrqueting.




  • Les cinc habilitats del màrqueting.
  • Tècniques de promoció personal.
  • Sistemes de màrqueting i publicitat.
  • Sistemes per crear una xarxa de recomanacions.