IA per immobiliàries: visió estratègica i casos d’ús. On implementar la IA a la meva agència?

12 DE FEBRER
Online
Proptech

0,00 70,00 

Aquest producte està esgotat i no disponible actualment.

Que us ofereix el curs

Aquesta sessió està orientada a ajudar  a comprendre de manera clara què és la IA i com aplicar-la amb criteri a l’agència immobiliària.

El curs permet identificar àrees clau del negoci on la IA pot aportar més valor, a partir de casos d’ús reals. L’objectiu és definir una visió estratègica i realista, anticipar riscos i oportunitats i establir les preguntes adequades abans d’invertir en IA, deixant les bases per a futurs projectes i formacions més operatives.

Què aprendràs

  • Entendre de manera clara què és i què no és la IA, sense tecnicismes innecessaris.

  • Identificar àrees del negoci on la IA pot aportar més valor (màrqueting, vendes, operacions, RRHH).

  • Veure casos d’ús reals i aplicats al sector immobiliari.

  • Definir preguntes estratègiques clau abans d’invertir en IA.

  • Traçar una visió inicial i realista de la IA per a l’organització.

Programa

Calendari: 12 de febrer de 10 a 12h

Sessions: 1 sessió de 2 hores
Total hores: 2 hores

  1. Fonaments de la IA en el sector immobiliari
  2. La IA com a palanca de valor del negoci
  3. Casos d’ús reals i aplicats
  4. Auditoria estratègica abans d’invertir en IA
  5. Definició d’una primera fulla de ruta
  6. Eines clau d’IA

Informació addicional

Aquest curs es realitzarà online a través del programa Zoom. Al recordatori que rebràs al inscriure’t trobaràs l’accés al campus i les claus per accedir al zoom que et donarà accés el dia i l’hora establerts.

A partir de les 10.15h no donarem accés a la formació a cap participant per garantir el bon funcionament del curs. Per tant preguem puntualitat.

Només pot entrar una persona per usuari inscrit, per tant cada assistent s’ha d’inscriure amb el seu nom, cognom i correu electrònic. No es donarà pas a usuaris repetits.

Per accedir als materials és necessari assistir a totes les sessions del curs i respondre les enquestes corresponents.

LES SESSIONS D’AQUESTS CURSOS D’ACTUALITZACIÓ I PERFECCIONAMENT NO ES GRAVEN.

Equip docent

Juan Carlos Rivera

Juan Carlos Rivera Carmona és especialista en IA, màrqueting de continguts, formació i consultoria digital, amb més de 23 anys d’experiència treballant per a consultores i empreses tecnològiques internacionals.
Ha dirigit l’àrea de formació i consultoria de Fotocasa i Infojobs durant 13 anys, així com l’àrea de màrqueting de continguts durant 4 anys.
És creador i coordinador del projecte Fotocasa Pro Academy per al sector immobiliari.
Des de fa 11 anys és professor de Màrqueting a la Universitat Complutense de Madrid per al curs internacional d’urbanisme.
És ponent habitual en esdeveniments relacionats amb la IA, el màrqueting, la digitalització i la transformació de processos.

Et mantenim informat

Subscriu-te a la nostra newsletter i rep al teu correu les darreres novetats, tendències del mercat, articles exclusius, i accés anticipat a les nostres formacions.

Sigues part d’una comunitat de professionals que transformen el sector. No et perdis res!

👉 Apunta’t ara.

caCatalà