Més enllà de la fidelització, converteix al teu client en un fan

Aquest producte està esgotat i no disponible actualment.

Més enllà de la fidelització, converteix al teu client en un fan

Preu subjecte a les variacions

Dates actuals del curs

De 10:00h a 12:00h

Hora subjecte a les variacions

Presencial

Subjecte a les mesures covid-19

Documentos

No documents found
Cuadrapi

Descripció


En aquesta formació de dues hores aprendrem què és el Màrqueting Intern i la seva importància per aconseguir fidelitzar.
Després de la fidelització hem de ser capaços de convertir al nostre client en un fan, per a això ens fixarem en com ho aconsegueixen les grans companyies. Starbucks, Apple o Netflix seran alguns dels exemples que tractarem.
Per a una efectiva comunicació de Fidelització, és important conèixer les cinc efes, i els instruments de la comunicació per poder assolir els nostres objectius.
Coneixerem els nous reptes i programes de fidelització on cada vegada més influeixen tendències com el Big Data.
Sense oblidar que no tindrem fans a la nostra empresa si no som capaços d’aplicar el valor humà en l’època digital.

PROFESSOR

Adrián Barbudo


IMPORTANT:

  • Aquest curs es realitzarà online a través del programa Zoom. Quan enviem el recordatori d’inscripció un o dos dies abans del curs, posarem un enllaç que donarà accés el dia i l’hora establerts.
  • A partir de les 10.30h no donarem accés a la formació a cap participant per garantir el bon funcionament del curs. Per tant preguem puntualitat.
  • Per rebre els materials és necessari assistir a totes les sessions del curs i respondre les enquestes corresponents.
Cuadrapi

Programa